2011. február 26., szombat

Négy

Nem kifejezetten történt semmi az utóbbi pár napban. Hazajött a család, minden visszaállt a régi kerékvágásba. Én pedig nem nagyon mozdultam ki, mert eléggé beteg vagyok.. szóval most láz, gyógyszerek és használt zsepik, semmi több. Éppen ezért, mivel egyébként is 0-24-ben a házban tartózkodom, gondoltam, csinálok néhány képet a házról.


ez itt az udvar, meg a kicsikocsi egy része



ez itt a konyha (ki nem találtátok volna)
jam, és az ott középen nem a sütő, mert hogy az NINCS


a nappali a kanapéval, ami életem legmeghatározóbb színtere jelenleg


a galéria, ahol az első héten aludtam


a dolgozó per fenti előszoba per mosókonyha


az ebédlő, ahol sosem eszünk, ellenben sokat pingpongozunk
és itt van újdonsült szerelmem, a zongora is (:


a kert a kihalt növényekkel

Majd a menő garázsszobámról is teszek fel képeket, amint vállalható állapotban lesz. Addig is cuppmák (:

10 megjegyzés:

  1. Ha nem tudnám h Fro-ban vagy is megmondanám a ház alapján, annyira tipikus.
    De az micsoda h NINCS SÜTŐ? :o

    VálaszTörlés
  2. ott van a mikró tetején egy pici grillező. azzal sütünk. nem az igazi, de jobb, mint a semmi.. :D

    VálaszTörlés
  3. dehát dehát abban nem lehet rakott kelt sütni, meg sütit, meg rakott krumplit, meg egyáltalán :D imádom a sütőmet, tuti megnyekkennék ott :DD

    VálaszTörlés
  4. egyszerű kajákat azért egész jól meg lehet csinálni. bonyolultakat meg nem csinálunk ebben a házban :D az túl körülményes

    VálaszTörlés
  5. akkor nem sajnállak annyira :) meg egyébként is milyen szép helyen vagy már mi meg itt poshadunk :D

    VálaszTörlés
  6. most így konkrétan a házra gondolsz?

    VálaszTörlés
  7. nem, Franciaországra :) De egyébként a ház se rossz, bár nekem nem elég otthonos.

    VálaszTörlés
  8. ebben a házban csak tetőtér van

    VálaszTörlés