2011. február 5., szombat

Kettő

Na, végre elhúzott a ’németolaszlotyó’.. az utolsó két napban szinte egyáltalán nem is szóltam hozzá. Az apa elküldte az első heti fizetésem az ő számlájára, mert nekem még nincs sajátom, de nem szólt neki, hogy az az enyém, és ő meg elment soppingolni, és elverte az egészet.. és az az idióta lerendezte annyival, hogy ’hupsz, hülyeséget csináltam’. Hát anyád. Nomindegy, most már nincs itt (szerencsémre nekem kellett hajnali 5kor elfurikáznom az állomásra..). Tegnapelőtt be is költöztem a szobámba, kipakoltam a cuccaimat, megtaláltam az egyetlen helyet, ahol fogni lehet úgy-ahogy a wifit, szóval most minden oké. Egy csomó könyvet is otthagytak az asztalon, mikor beléptem a szobába, az első dolog, amit megláttam a Tizenegy perc volt (: A nap további részében nem sokmindent csináltam, kitakarítottam kicsit a konyhát, aztán nekiálltam a tévé előtt vasalni. A következő gyöngyszemeket találtam vasalás közben:
1. Dinocroc vs Supergator (azt hiszem, nem szükséges fordítanom.. és nem vicc, komolyan erről szólt), 2. Charmed (aka Bűbájos boszorkák, 3 teljes epizód), 3. Hercule (igen, Herkules…..). Vasalás után nekiálltam a vacsinak, bár nem nagyon volt alapanyag a hűtőben, így jobb híján pároltam egy kis cukkinit. Közben megjött az anya, én meg egyre izgatottabb lettem, mert este hivatalos voltam egy randira a magyar csajjal, akiről a ’németolaszlotyó’ barátnői meséltek. Szóval fél 8 körül elindultam, és fél 9kor már a találkahelyen voltam. Egy szökőkútnál találkoztunk, amíg vártam a többieket, leültem a szélére, és elszívtam egy cigit. Egyszer csak odajött hozzám egy pasi, és leült mellém. Csak úgy elkezdett hozzám beszélni, hogy a barátaival töltötte a délutánt, és most hazafelé tart, én mit csinálok itt? A következő 5 percben sokmindent sikerült megtudnom róla (azon kívül, amire már az első másodpercekben rájöttem, hogy öreg és ronda), pl hogy könyvelő egy cégnél, 1 évet dolgozott Londonban, fogalma sincs, hogy Magyarország Európában van-e, és nagyon szeretne valamikor meghívni egy italra.. Megúsztam annyival, hogy majd fészbúkon megkeres, hát sok szerencsét hozzá.. Aztán megérkeztek a többiek, Fanni, a magyar csaj iszonyú aranyos, és hasonló beállítottságú, mint én, szóval rögtön megtaláltuk a közös hangot. Meg is hívott ma estére a szülinapjára, ahol több magyar is lesz, szóval ha minden jól megy, találok magamnak egy társaságot, akikkel jól el tudok lenni szabadidőmben, és nem kell egyedül éreznem magam.


A tegnapi nap is nyugisan zajlott, az anya egész nap itthon dolgozott, túl sok teendőm nem akadt. El kellett mennem a boltba venni pár dolgot, így fel is derítettem kicsit a bolt környékét. A bolt maga olyan, mint egy teszkó, mellette van egy fodrász, egy optikus (halleluja, tudok a közelben kontaktlencsét venni), egy gíroszos és egy salátabár (!), egy autósiskola, egy gyógyszertár és egy benzinkút. Szóval nem kell túl messzire mennem igazából semmiért. Délután érdekes telefont kaptam, felhívott a főnököm, hogy megörvendeztessen a legújabb munkahelyi hírekkel. Kíváncsi vagyok, mit fog szólni a telefonszámlájához :D Ha nem itt lennék, talán még örülnék is a híreknek, de ez a hajó már elment, úgyhogy most csak kárörvendek. Este megjött a kisfiú a síelésből, én meg vacsi után elvonultam a szobámba. Most pedig várom az estét, kíváncsi vagyok, milyen lesz az első bulim Párizsban :D Majd írok élménybeszámolót.

Cuppcupp mindenkinek

4 megjegyzés:

  1. Jól hangzik most már h elment az a lotyó. A pénzt ugye visszaadta amit elvert? Végülis az a tiéd :/
    Jó hogy találtál magyar társaságot és így van kihez szólni a saját nyelveden is :)
    Puszi, írj sokat!

    VálaszTörlés
  2. Csupa jó hír..és mindehez mindjárt tavasz..!
    Tegnap találtam az arénában egy neked való pólót, anyukám volt oly kedves és modellt állt, mindjárt átküldöm a képet:)
    írj, milyen volt a buli! Csokkk

    VálaszTörlés
  3. Na mesélj még! Várjuk a folytatást!
    Remélem minden ok!
    Pusszancs! :-))

    VálaszTörlés
  4. Mi van, Lusti, hol a "három"?!

    VálaszTörlés