2011. május 24., kedd

Hat

Borzasztó régen nem írtam, sajnálom.. Most végre újra kedvet kaptam hozzá, ki is használom gyorsan, mielőtt megint elillan. Szóval, hát rengeteg dolog történt errefelé. A legfontosabb, hogy munkát kaptam egy magyar étteremben a Montmartre-on, a kedvenc párizsi helyemen. Teljesen véletlen volt az egész, azt sem tudtam, hogy az étterem létezik. Itt volt Cindy barátnőm barátnője látogatóba, és arrafelé sétáltunk kávézót keresve. Mögöttünk jött egy turistacsoport, akik vacsorahelyet kerestek. Egyszer csak az egyik megkérdezte: és mi lenne, ha a Budapestbe mennénk? Gyorsan hátrafordultam, hogy ezek mégis miről beszélnek, majd megláttam az Au Petit Budapest nevű kis éttermet. Odamentünk, leültünk, sütiztünk (ami nagyon-nagyon finom volt), majd a pincér, aki magyar, pálinkázott velünk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat. Beszélgettünk arról, hogy mindenképpen munka kéne, ha végeztem a családnál, és milyen jó lenne, ha itt tudnék dolgozni. Némi unszolásra odamentem a pincérhez, és megkérdeztem, van-e náluk munkalehetőség. És hát éppen kerestek valakit. Visszamentem a következő héten, és beszéltem a főnökkel. Mondta, hogy csak kisegítő munkára keresnek valakit, hétvégékre. Ami tökéletes, én is pont ilyet kerestem valami kiegészítő munkának. Szóval most ott dolgozom, amikor szükség van rám, és mivel az anya múlt héten mondta, hogy tudja, hogy júli végéig szól a szerződésem, de igazából júliusban nem lesz már rám szükségük, a magyar pincér meg pont júliusban egy szabadságra, és helyettesíteni kell, még tökéletesebb a helyzet, mint amire számítottam. Ha minden jól megy, már csak egy hónap a családnál, aztán meg pici Budapest (: Nagyon örülök neki, hogy minden ilyen jól alakult, nem tudom, így mikor fogok hazamenni, majd meglátjuk. De akárhogy is, már nagyon kevés idő van a végéig, a családnál is már csak egy hónapig maradok. Sokkal gyorsabban eltelt az idő, mint ahogy az elején éreztem.. Nem mondom, hogy nem mennék már haza, legalább egy kicsit, de biztos nagyon fog hiányozni Párizs.. Szóval most ki kell használnom minden percét a még itt töltött időnek (: Remélem, otthon minden rendben mindenkivel. Ha esetleg errefelé téved valamelyikőtök, nyugodtan be leget ugrani az étterembe, Dávid is ingyen vacsit kapott :D Jam, merthogy ugye Dávid meglátogatott két hete, nagyon jól éreztük magunkat, még a föld alá is lementünk, hogy megnézzük Párizst alulról :D Jó koszosak lettünk, de mókás volt az első pánikroham leküzdése után. Majd mindenképpen teszek fel képeket, most megyek, elillant az ihlet (: Cuppmák

2 megjegyzés: